30 Eylül’de sona eren üçüncü çeyrekte, Çin’in en çok satan otomobil üreticisi, gelirini yıllık yüzde 24 artırarak 201,1 milyar yuana (28,2 milyar dolar) çıkardı.

Bu rakamlar piyasa beklentilerini aşmasa da, aynı dönemde 25,2 milyar dolarlık satış yapan Tesla’nın gelirini geride bıraktı.

BYD’nin net geliri, ikinci çeyrekte 1,12 milyon elektrikli ve plug-in hibrit araç satmasının ardından yüzde 11,5 artış göstererek 11,6 milyar dolara ulaştı. Fakat, bu kâr Tesla’nın elde ettiği 2,2 milyar doların gerisinde kalıyor. Elektrikli araçlara yönelik tüketici talebinin azalmasına rağmen, BYD’nin güçlü hibrit araç serisi, markayı Tesla’dan daha fazla farklılaştırıyor.