YouTube, kullanıcı deneyimini değiştirecek olan bir karara imza atarak “Reklamı Geç” butonunu küçültecek.
Küresel video yayın devi YouTube, çok önemli bir arayüz öğesi olan “Reklamı Geç” butonuyla ilgili bir değişikliğe gidecek. Görünüşte küçük olan bu değişiklik, platformun önceliklerini ve bunların kullanıcı deneyimiyle uyumunu ortaya koyan daha büyük bir modelin parçası olacak.
Öne çıkan dikdörtgen görünümüyle öne çıkan mevcut “Reklamı Geç” butonu, uzun reklam aralarında kullanıcıların ilacı oldu. Ancak son zamanlarda bunun YouTube’un son yeniden tasarımlarıyla biraz uyumsuz olduğu fark edildi. Yeni buton çok daha küçük ancak platformun benimsediği estetikle uyumlu olacak. Bu dönüşüm yalnızca görsel bir değişiklik değil, aynı zamanda stratejik açıdan da önemli.
YouTube Radikal Bir Değişikliğe Gidecek