TİKTOK O ÜLKELERDE YOUTUBE’Yİ SOLLADI

Yeni bir rapora göre, İngiltere ve ABD’deki uygulama kullanıcıları TikTok’ta Youtube’dan daha fazla zaman harcıyor.

Uygulama izleme firması App Annie’nin verileri, uygulamalarda harcanan kullanıcı başına ortalama sürenin TikTok için daha yüksek olduğunu ve bu da yüksek düzeyde katılım olduğunu gösteriyor. App Annie, TikTok’u “akış ve sosyal manzarayı yükseltmiş” olarak nitelendirdi.

Bununla birlikte, YouTube, genel olarak çok daha fazla kullanıcıya sahip olduğu için, kullanıcı başına değil, harcanan toplam süre için en üst noktayı koruyor. Google’ın sahip olduğu video devinin aylık yaklaşık iki milyar kullanıcısı varken, TikTok’un en son halka açık rakamları 2020’nin ortalarında yaklaşık 700 milyon aktif kullanıcıya sahip olduğunu gösteriyor.

Rapordaki “harcanan zaman” metriği yalnızca Android telefonları hesaba katıyor ve aynı zamanda yerel olarak Douyin olarak bilinen TikTok’un büyük bir uygulama olduğu Çin’i de içermiyor. Enders Analysis’den Jamie MacEwan, “YouTube hala, Birleşik Krallık’ta, uygulamada harcanan toplam zaman açısından TikTok’tan daha iyi durumda.” dedi.

Numberone.com.tr

Haber

İlginizi Çekebilir

https://gdetr.hit.gemius.pl/lshitredir/id=nFDgxIg39z04pJ3BaDqC1pRMPxLudruTz4I1XNvJb9v.E7/fastid=dygtetbdsrvesacqjgexzeyxexmi/stparam=wggqnkksqw/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=https://www.casper.com.tr/?utm_medium=Radio&utm_source=Number-One-Sundu&utm_cam=Radio