Turkcell, bu yılın üçüncü çeyreğinde 1,2 milyar lira net kar ve 7,6 milyar lira gelir etti. Beklentinin üzerinde bir büyüme yakalayan Turkcell, yıl sonu hedeflerini ve yatırımlarını yukarı yönlü revize etti. Genel Müdür Murat Erkan, “İstikrarlı büyümenin anahtarı dijitalleşme oldu” dedi.
Kovit-19 salgını hayatımızı yeniden dizayn ederken, bu süreci kolay atlatmamıza yardımcı olan sektörlerin başında telekominikasyon şirketleri geliyor. Artan talebe yetişmeye çalışan dijital operatörler, güçlü büyüme kaydediyor. Bu süreci güçlü bir stratejiyle geçiren operatörlerden biri de Turkcell oldu. 9 aylık finansal sonuçlarını dün İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında açıklayan Turkcell, bu yılın 3. çeyreğinde 1,2 milyar lira net kar ve 7,6 milyar lira gelir elde ederken, yılın 9 ayında 1,1 milyon net faturalı müşteri kazandı.
Aynı dönemde şirketin faiz, amortisman ve vergi öncesi karı (FÖVÖK) 3,4 milyar lira düzeyinde gerçekleşirken, FAVÖK marjı yüzde 44,4’e yükseldi. Faiz ve vergi öncesi karı (FVÖK) da 1,88 milyar liraya yükselen şirketin, FVÖK marjı yüzde 24,5 oldu. Turkcell’in bu yılın üçüncü çeyreğinde net karı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 51,1 artarak 1,2 milyar liraya yükseldi. Son çeyrekte faturalı müşteri bazını net 317 bin artıran Turkcell’in yılın 9 ayında ise net faturalı müşteri sayısı 1,1 milyon artırmış oldu.