Kiğılı, Türkiye Erkek giyim kategorisinde bir numaralı marka seçildi

Erkek giyiminin köklü markası Kiğılı, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin her yıl düzenlediği ve bu sene 13.’sü gerçekleştirilen AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları araştırmasında Erkek giyim kategorisinde yeniden 1 Numaralı Marka ödülünün sahibi oldu.

Türkiye’nin erkek giyim markası Kiğılı, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) ve AKADEMETRE Türkiye tarafından her yıl gerçekleştirilen AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları araştırmasında Erkek giyim kategorisinde 1 Numaralı Marka ödülünü kazandı. Önceki yıllardaki başarısını bu yıl da devam ettiren Kiğılı, ödülü toplamda 9. kez almayı başardı. Kiğılı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Kiğılı ile Kiğılı Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hilal Suerdem’in de hazır bulunduğu ve İstanbul Swissotel’de gerçekleştirilen törende AYD Başkan Yardımcısı Nuri Şapkacı, ödülü Kiğılı CEO’su Sena Suerdem’e takdim etti.

Başarının formülünde ‘Dün, bugün ve yarın’ vurgusu

Ödülle ilgili açıklama yapan Kiğılı CEO’su Sena Suerdem, “Perakende sektöründe faaliyet gösteren markalar için AVM’lerin önemi çok büyük. Bu ekosistem içindeki rekabette başarı olmak da dün yaptığınız, bugün yapmakta olduğunuz ve yarın yapacağınız işlerden geçiyor. Haliyle AVM’ye gelen ziyaretçiyi kendinize çekmek için hizmet kalitenizi her daim üst düzey tutup korumanız gerekiyor. Biz de yurt içinde 200 AVM’de yer alan bir marka olarak ekonomiye istihdam anlamında önemli ölçüde katkı sağlıyoruz . Bunu yaparken de tüketici nezdinde en beğenilen ve tercih edilen marka olmak bizim için en değerli motive kaynağı. Bundan sonra da aynı başarımızı sürdürerek erkek giyim sektöründe ülkemizin bir numaralı markası olmayı sürdüreceğiz” dedi.

Numberone.com.tr

Haber

İlginizi Çekebilir