MODA HAFTALARI DİJİTALE TAŞINDI
Londra Moda Haftası’nın ardından dijitale taşınan Paris Moda Haftası (9-13 Temmuz 2020) için hazırlıklar devam ederken Milano Moda Haftası’nın da 14-17 Temmuz’da dijital olarak gerçekleşececeği açıklandı.
22 YIL SONRA DÖNDÜ
Bu karar konuşulurken Dolce & Gabbana, İtalyan modasının yönetim organı National Chamber of Italian Fashion’a (Camera Della Moda) 22 yıl sonra yeniden katıldı. İtalyan lüks markası, kararın corona virüs salgınının etkisinden kaynaklanan İtalyan moda endüstrisi için bir destek işareti olduğunu söyledi.
MİLANO MODA HAFTASI’NDA OLACAK
Dolce & Gabbana’nın National Chamber of Italian Fashion’a (Camera Della Moda) yeniden katılması 14-17 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşmesi planlanan Milano Dijital Moda Haftası’nda Erkek İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonunu sergileyeceği anlamına geliyor.
RESMİ TAKVİMİN DIŞINDAYDI
İtalyan moda evi, organizatörler ile yaşadığı anlaşmazlık sonucu 1998 yılında resmi olarak Milano Moda Haftası’ndan ayrılmıştı. O zamandan beri koleksiyonlarını resmi takvim dışında sergiliyor. Ama şimdi, tasarım ikilisi Milano Dijital Moda Haftası’na geri dönmüş oldu.
GÜÇLERİ BİRLEŞTİRME DÖNEMİ
Domenico Dolce ve Stefano Gabbana’dan yapılan ortak açıklamada “Moda, şimdi her zamankinden daha fazla, güçlü pozitiflik ve uyum gerektiriyor. Böyle bir anda, güçleri birleştirmenin önemli ve gerekli olduğunu düşündük” dedi.
CHANEL GELENEKSEL TAKVİMLE DEVAM EDECEK
Online olarak Cruise 2021 koleksiyonunu sunan Chanel’in Moda Başkanı Bruno Pavlovsky, sağlık koşulları izin verdiği sürece koleksiyonların hızının normal devam edeceğini belirtti.